Retrohelpers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Retrohelpers

DEFENITIEF VERHUIST NAAR http://www.retrohelpers.co.cc
 
IndexportalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Help Retro hotel bouwen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
kevin
Retro Newbie
Retro Newbie



Aantal berichten : 5
Punten : 8
Registration date : 08-05-09

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimedi mei 26, 2009 6:00 pm

He jongens ik ben al een hele tijt bezich met retro hotel's. Alleen het lukt me maar niet om er een te bouwen.

Zou iemand mij willen helpen mijn MSN is: Duch-hotel-kevin@live.nl

O ja ik zou het liefst het volgende hebben:

Een Retro met de zo hoog mogelijke versie.
Leren hoe ik mubi in het hotel kan zetten.
Leren hoe ik een nieuwsbericht kan schrijven.
lenen hoe ik zelf bage's kan maken en inporteren.

Alvast bedankt. Kevin
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonasty
Administrator
Administrator
Jonasty


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 30
Woonplaats : België
Punten : 110
Registration date : 29-03-09

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimevr mei 29, 2009 12:52 am

wil je het aub zoveel mogelijk via het forum doen Smile
ik begrijp wel dat persoonlijk contact nodig is, maar de beginselen mogen via het forum hé Wink

ik wil eerst even vragen:

welk type router heb je? (bv. Dlink DWL-922)
welk OS heb je? (bv. Windows Vista)
wil je met/zonder hamachi?
wat is je doelgroep? (bv. iedereen, vrienden, belgen, ...)
(mag je pc 24/7 draaien?)

MVG jonas Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
kevin
Retro Newbie
Retro Newbie



Aantal berichten : 5
Punten : 8
Registration date : 08-05-09

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimema jun 01, 2009 7:06 pm

Ik zal even antwoorden op je vragen.

welk type router heb je? (bv. Dlink DWL-922): Is dat het kastje waarmee je internet. Bij mij is dat speedtouch 120
welk OS heb je? (bv. Windows Vista): Windows XP
wil je met/zonder hamachi?: Zonder Hackmachine (het liefst)
wat is je doelgroep? (bv. iedereen, vrienden, belgen, ...): Doe maar iedereen.
(mag je pc 24/7 draaien?): Ik denk in het begin van 17 t/m 20 uur. en dan minimum 5 dagen per week. Later doe ik hem mischien wel de hele dag aan.

Maar kan echt niemand mij helpen.

Bij elke TUT doe ik wel wat fout alleen waar zit die fout. ik doe echt wat er in de TUT staat. Kan iemand mij helpen.

Nogmaals mijn E-Mail is: Duch-hotel-kevin@live.nl

Samengevoegd door Sibren
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonasty
Administrator
Administrator
Jonasty


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 30
Woonplaats : België
Punten : 110
Registration date : 29-03-09

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimeza jun 06, 2009 12:32 am

ik wil je wel helpen, (mits donatie) maar aangeziien m'n examens over een weekje beginnen moet ik dat nu op de 1ste plaats zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibren
Administrator
Administrator



Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Punten : 8
Registration date : 19-03-08

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimeza jun 06, 2009 12:00 pm

Kevin niet dubbelposten Wink

Moet je toch op letten Jonasty Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://retrohelpers.actieforum.com
kevin
Retro Newbie
Retro Newbie



Aantal berichten : 5
Punten : 8
Registration date : 08-05-09

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimeza jun 06, 2009 5:52 pm

Wat hebben jullie nou aan donatie's

Het is een gratis forum. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibren
Administrator
Administrator



Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Punten : 8
Registration date : 19-03-08

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimeza jun 06, 2009 8:54 pm

Ja, je hebt geljk. Actieforum is gratis forumtechnologie. Maar zoals je misschien wel weet, bestaat er ook betaalde FT, zoals vBulletin en smf. Dit zorgt voor meer gebruiksgemak, dus zou je daarvoor kunnen doneren.
Ook zou je kunnen doneren om het voor Retrohelpers mogelijk te maken een domein aan te schaffen.
Verder willen we de donaties in de toekomst zelfs voor eventuele prijsvragen gebruiken, waarin je dus bijv. RL habbo-credits kunt winnen, of misschien zelfs pc-games!
Ook kunnen wij van jullie donatie-geld eventuele cursussen volgen, waardoor we in een jaar misschien in staat zijn om onze forum technology volledig zelf te ontwerpen.

Ik hoop dat dit antwoord geeft op je vraag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://retrohelpers.actieforum.com
Jonasty
Administrator
Administrator
Jonasty


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 30
Woonplaats : België
Punten : 110
Registration date : 29-03-09

Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitimezo jun 07, 2009 3:56 pm

actieforum is idd gratis, maar een VPS (wat je o.a. voor retro's nodig hebt) is dat niet, RH is van plan om later een eigen retro te hebben, een ook ruimte op de vps te verhuren aan RH-leden, met die donaties zorg je vooral daarvoor.
(een vps kost minimum 5€, maar dat is een linux, om habbo retro's te kunnen draaien dient het een windows vps te zijn, wat minimaal 25€/maand kost)
maar zoals bij bijna alles geld, hoe groter het pakket, hoe goedkoper (in verhouding).
wij nemen een groot pakket, en enkele RH-members huren een deel ervan, daardoor betalen jullie bv. elk 20€/maand, voor hetzelfde als die van 25€.
maar dat is momenteel toekomstmuziek :p
de bedoeling van donatie's is om onze (komende) kosten te overbruggen, met het nieuwe forum gaan we een beter donatiesysteem hebben, waar je ziet hoeveel % van onze kosten reeds betaald zijn door donaties, voor die maand. en waar je ook automatisch de donatievoordelen krijgt Smile

ik hoop dat deze aanvulling ook een bijkomend antwoord geeft op jouw vraag Kevin (en de anderen die met deze vraag zaten, zonder ze te vragen)

MVG Jonasty
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Help Retro hotel bouwen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help Retro hotel bouwen.   Help Retro hotel bouwen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help Retro hotel bouwen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» loader retro
» probleem met habbo retro v14
» Sollicitaties Retro X Geopend!
» Moet RH multi-retro worden?
» MTG-hotel Met ham ..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Retrohelpers :: Andere-
Ga naar: