Retrohelpers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Retrohelpers

DEFENITIEF VERHUIST NAAR http://www.retrohelpers.co.cc
 
IndexportalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Portforwarden!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sjoerd
Retro Beginner
Retro Beginner
Sjoerd


Aantal berichten : 27
Punten : 35
Registration date : 28-05-09

Portforwarden! Empty
BerichtOnderwerp: Portforwarden!   Portforwarden! Icon_minitimewo sep 02, 2009 3:42 pm

Druk op uitvoeren (run voor Engelse computer)! Er opent iets typ daar in command. Dan kom je bij een zwart scherm. Typ daar ipconfig in! Zoek naar iets wat hier op lijkt 192.168.1.104 typ dat in je adres balk! Typ dan je gebruikersnaam in en als wachtwoord admin. Je komt dan uit bij je router. Vanaf daar kan ik je niet verder helpen vanwege verschillende routers dus kan het ook iets heel anders zijn als wat ik zeg! Ik zal je een klein beetje helpen! Ga naar configuratie scherm (control panel in het Engels) En ga naar windows firewall. Druk daar op voeg een poort toe (Add a port)! en typ daar de port die je nodig hebt! En een naam ervoor klik op UDP of TCP! Als je het in je router hebt gevonden dan staan er meestal een aantal vakjes! Typ bij application de naam die je in windows firewall gaf typ bij start de port en bij end dezelfde! Doe TCP of UDP Licht ook aan wat je hebt ingetypt
bij firewall! en dan bij IP moet je eindigen met 100 en vink enable aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Portforwarden!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Retrohelpers :: Andere Tutorials-
Ga naar: