Retrohelpers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Retrohelpers

DEFENITIEF VERHUIST NAAR http://www.retrohelpers.co.cc
 
IndexportalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verdien gratis VPS Hosting!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sibren
Administrator
Administrator



Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Punten : 8
Registration date : 19-03-08

Verdien gratis VPS Hosting! Empty
BerichtOnderwerp: Verdien gratis VPS Hosting!   Verdien gratis VPS Hosting! Icon_minitimedo okt 29, 2009 11:51 am

Jullie kennen allemaal GHED, echter dit is nu weg. one2xs.com, biedt echter hetzelfde aan, plus 1 dingetje: VPS-hosting! Voor maar 5,5 punt per maand heb je al je eigen server. Wat moet je doen? Mensen op links laten klikken, refferalls enz. Je kan ook punten kopen!
Nou, nu ik jullie dit heb verteld, willen jullie me vast wel helpen (A) Rigistreer je via deze link Razz Zosnel je 1 punt hebt, krijg ik 0,2 punt omdat ik jou heb laten aanmelden... Ik reken op jullie Wink

Owja, en ik durf het bijna niet te vragen :$: Willen jullie een paar enquites invullen?? Alle punten komen ten goede van een VPS-Server, waarop later mijn hotel zal draaien (ik ben nu bezig met een hamachi hotel, maar wanneer ik genoeg punten heb... Very Happy)
Bier Enquite
Wijn Enquite
Kies je Mobiel
Iphone Winnen!
Hiervoor krijg ik 0,2 punten per inzending, per enquite ben je ong. 10 min bezig. Dus als je wilt: allemaal invullen, en als 10 personen dat doen hebben we al bijna 2 maanden VPS! (8 punten)

En dan nu nog even een simpele link waar je zelf ook wat aan hebt:
Spaar voor PS3, Ipod, Iphone etc.
Hier hoef je alleen maar je mail in te vullen, je krijgt dan binnenkort een invite. Registreer je dan eventjes, en ik krijg 0,71 punt per inzending! Dus laten we zeggen dat 10 mensen de enquites hebben gedaan, en ook nog eens 10 doen dit: dan zitten we al bijna op 3 maanden! (15,1 punt, dan mis ik er nog1,4) Kleine moeite, groot gebaar. Op deze site kun je voor gratis cadeaus sparen, je mag niet al lid zijn!

Bedankt! & Succes met punten verdienen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://retrohelpers.actieforum.com
 
Verdien gratis VPS Hosting!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [aanbod] gratis hosting [aanbod]
» tapohotel.nl de leukste gratis habbo!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Retrohelpers :: Andere Tutorials-
Ga naar: