Retrohelpers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Retrohelpers

DEFENITIEF VERHUIST NAAR http://www.retrohelpers.co.cc
 
IndexportalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Admin sollicitatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
blacksunprojects
Retro Newbie
Retro Newbie



Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registration date : 20-08-09

Admin sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Admin sollicitatie   Admin sollicitatie Icon_minitimedo aug 20, 2009 11:12 pm

Mijn naam is Koos,
Ik weet niet of mijn achternaam van belang is maar dat hoor ik hopenlijk wel.
(Om privacy redenen).
Mijn leeftijd is 13 en bijna 14,
Mijn E-mail is koos-hoekstra@live.nl
Ik heb een eigen retro maar die is nu in onderhoud omdat we onze eigen database en server = holo CMS aan het ontwerpen zijn.

De URL van de oude website is http://blacksunhotel.tk (klik [url=blacksunhotel.tk]hier[/url] om erheen te gaan.

Ik heb ervaring op verschillende forums zoals Nlgunz.nl, Ragezone.com, www.otaku-studios.com en nog veel meer.

Dat even wat over mijzelf.

Ik zit in het ''Blacksun Team'' dat is een team die word ingehuurd door verschillende dingen het is zeg maar een soort team die zich bezig houd met verschillende projecten.
Het team heet Blacksun Projects© en de website is blacksunprojects.tk .
We ontwerpen en maken servers, databases, HTML, PHP, CSS en er zitten ook pixellaars bij.
Soms projecten tegen aanbetaling maar meestal niet.

Verder had ik een retro Blacksun Hotel die binnen 3 dagen 60 registraties had (meer maar het onderzoek is gedaan via IP dus 60 verschillender computers hadden 1 of meer accounts).
Dit was ook een van de weinige hotels met de Holograph Emulator V31.5 versie en nu ben ik en Blacksun Projects bezig met Starlight Hotel wat of een v33 of een v36 word met een groot deel of helemaal Nederlands.
Ik heb een Alienware computer met een video kaart waarmee ik GTA IV zonder lags en verdere omstandigheden kan spelen.
Ik heb verstand van Retro's, Radio's, PHP en ook Databases.
Ook heb ik een DJ installatie en ben ik bij verschillende radio's DJ geweest (doe ik nu nog wel eens).

Ik spreek Nederlands en typ en spreek ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands),
Fries, Engels en ook een beetje Frans en Duits.

Ik zou graag admin willen worden om mijn kennis met anderen te delen en ik weet hoe moeilijk sommige dingen zijn en hoe druk je het kunt hebben als je een retro hebt met meer dan 30 mensen per dag online.

Hoe ik het ga aanpakken.

Ik heb veel bestanden op mijn computer die ik kan publiceren en ik beschik over verschillende talen, Ik sta altijd open voor vragen en ben altijd bereid te helpen.

Ik hoop dat jullie genoeg weten.

MVG,

My
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Retro Beginner
Retro Beginner
Sjoerd


Aantal berichten : 27
Punten : 35
Registration date : 28-05-09

Admin sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Admin sollicitatie   Admin sollicitatie Icon_minitimedi aug 25, 2009 11:58 am

Ik heb via Jonasty gehoord dat hij een nieuwe admin zoekt! Alleen die moet ongeveer 10,- per maand aan hem geven om een SA-MP server te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Admin sollicitatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sollicitatie voor administrator [In Behandeling...]
» Hoe maak ik meself admin
» Sollicitaties Admin geopend!
» Jonas solliciteerd voor admin? [In Behandeling...]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Retrohelpers :: Algemeen :: Admin-
Ga naar: